9 Şubat 2016 Salı

Saç Bakım : Arifoğlu Organik Hindistan Cevizi Yağı

Arifoğlu Organik Hindistan Cevizi Yağı

Hepinize merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere büyük heveslerle aldığım ama sonucu hüsranla biten bir üründen bahsedeceğim.Bendeniz bir ara saç bakımıyla kafayı bozmuştum, pek çok youtuber ve bloggerdan gördüğüm kadarıyla hindistan cevizi yağı nem ve parlaklık vermesi açısından benim için biçilmez kaftandı.Çünkü benim saçlarımda nem eksikliği var ve bu yüzden çok kabarıyor ve elektrikleniyor.Ben de gittim organik satan bir tek burayı buldum.(O zamanlar cahildik)


Yapısı gördüğünüz gibi beyaz bir kıvamda.Sıcak ortamda su gibi sıvı bir rengi,daha soğuk ortamlarda ise beyaz renkli katı bir formda bulunuyor.Saç diplerim dahil bütün saçlarıma bolca sürüyordum haftada bir.Fakat bu bolca sürümünü biraz abartmış olacağım ki son sürüşümde saçımı bu yağdan bir türlü arındıramadım.6 şampuan + 2 sabundan sonra bile saçlarım birbirine yapışık,yağlı bir görünümdeydi.Böyle olsa yine iyi saçımı durulayacam diye bütün yağı yüzüme akıttığım için ergenliğim de bile çıkmadığı kadar sivilce çıktı.Hala sivilcelerimle uğraşıyorum.Beyaz tenli ve hassas ciltli bir insanım.(Ve yüz pürüzsüzlüğüne manyaklık derecesinde takıntılı)Parmağımı yüzüme dokundursam kızaran bir cildim var sivilceler de çıkınca yüzümü siz düşünün.Ondan beridir hiçbir şekilde kullanmadım.Belki saç uçlarıma az miktarda uygulayıp deneyebilirim yeniden.
Kirli saçlarıma uygulayıp tepemde topuz yapıp en az 2 saat saçlarımda bekletiyordum.Bu kısa uygulama süremdeki gözlemlerime bakalım:

* Dalgalı saçlara sahibim ve nemsizlikten dolayı saçlarım inanılmaz kabarır ve elektrilenirdi 3-4 kez kullanımdan sonra saçlarımda kabarmanın eskiye nazaran azaldığını gözlemledim.
* Saçlarımda yine eskiye nazaran daha parlak  göründüğünü gözlemledim.
* Diplere düzenli uygulama da saçların uzamasını arttırdığını söylüyorlar ama benim kısa süreli uygulamamdan olacak herhalde böyle bir artısını gözlemlemedim.
* Topuklarıma nemlendirici niyetine uyguladığım da cidden topuklarımı yumuşacık yaptı.

Organik Hindistan Cevizi Yağı kullanıp memnun olmayan hiç görmedim ben de kullandığım kısa süre içerisinde fena olduğunu düşünmüyordum tabiki saç bakımı zaman ve süreklilik isteyen bir bakım türü.Birden mucize olmasını beklememek gerek.

Kentpark AVM şubesinden 35-40 TL gibi bir fiyata aldığımı hatırlıyorum.

Sizin hindistan cevizi yağı hakkındaki görüşleriniz neler?Lütfen yorum bırakın.


8 yorum:

  1. Sactan arinmamasi cok kotu ya :( az kullansan da mi zor ariniyor.Ben de cok merak ediyorum organik hindistan cevizi yaglarini,vucut nemlendiricisi olarak ve sacta kullanmak icin cok umitliyim aslinda ama Denizli'de nerde bulurum bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım miktarını ayarladığın zaman sorun olacağını düşünmüyorum çünkü 2-3 denemem de az uyguladığımda arınmasında bir sıkıntı olmuyordu sadece normalden daha çabuk yağlanıyordu saçlarım uyguladığım zamanlar o kadar.Migros'da başka bir markanın organik hindistan cevizi yağının satıldığını duymuştum gidersen bir bakarsın :)

      Sil
  2. Sactan arinmamasi cok kotu ya :( az kullansan da mi zor ariniyor.Ben de cok merak ediyorum organik hindistan cevizi yaglarini,vucut nemlendiricisi olarak ve sacta kullanmak icin cok umitliyim aslinda ama Denizli'de nerde bulurum bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Henüz deneyemedim adamakıllı ama aklımdaki bir bakım ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeniden şans vermek istiyorum çünkü kullanıp memnun kalan insan çok :)

      Sil
  4. Ben 2 firmanın ürününü kullandım, saçımda da sorun olmadı, günlük gece yatmadan önce cildime sürdüğümde de sorun olmamıştı. Belki saç, cilt yapısı ya da ürünle alakalıdır. Bazende kaşıklayıp yiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım ilk ürün doa kozmetik, diğeri de sanırım zencefildi.

      Sil
    2. Yaz yaz bitiremedim. ;) Birde oil pulling olarakta kullanmıştım. Dişlerin rengi beyazlıyor, tertemiz oluyor. Bugün yapayım en iyisi. :)

      Sil