22 Şubat 2016 Pazartesi

Loreal Paris Üç Etkili Cilde Işıltı Kazandıran Temizleme Sütü


Loreal Paris Üç Etkili Cilde Işıltı Kazandıran Temizleme Sütü

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere yaklaşık 1-2 aydır kullandığım makyaj temizleme sütümden bahsedeceğim.
Aslında ben bu ürün yerine Bebak Acı Badem Sütü alma niyetiyle gitmiştim ama oradaki görevlinin gazına gelip bunu almışım.Hatta Cilde Işıltı Kazandıranı aldığımın farkında dahi değilim bana kalsa Cilt Düzgünleştiriciyi alırdım.Bazen satış görevlisi maduru olabiliyoruz. :)

Öncelikle ağır makyaj yapmadığımı sadece BB Krem,Rimel ve Eyeliner kullandığımı hepiniz biliyorsunuz.Oradaki satış görevlisi de bu yüzden makyaj temizleme sütünün makyajımı temizlemem için yeterli olacağını hatta bunu uyguladıktan sonra yüzümü yıkamama bile gerek olmadığını söyledi.Tabiki ben işimi şansa bırakmıyorum makyajımı bu süt ile temizledikten sonra temizleme jelimle ne olursa olsun yıkıyorum hatta bu aralar yeni yeni kullandığım gül suyumu ardından tonik niyetine kullanıyorum.

* Çok ağır bir makyaj yapmıyorsanız(yoğun fondöten,kapatıcılar vs.) özellikle cilt makyajı için uygun olduğunu düşünüyorum.
* Göz makyajında biraz uğraştırıyor bu yüzden ben daha öncede kullandığım ve çok memnun kaldığım Loreal'in çift etkili göz makyajı temizleme jelini almayı düşünüyorum.
* Cildiniz bununla silindikten/temizlendikten sonra cidden bir ışıltı kazanıyor ama tabiki bunlar geçici şeyler. :)
*  Fiyatı indirimli 11 TL gibi bir şeydi yanılmıyorsam 200 mllik bir ürün için fiyatı uygun.

Abartılı makyaj yapan biri değilim,sadece makyajımı çıkarsın başka özelliklere gerek yok diyorsanız gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.  

Bebak'ın Acı Badem Sütünü çok merak ediyorum sizce bundan sonra da onu mu denemeliyim ne dersiniz?

Yorum bırakmayı unutmayın lütfen.

3 yorum:

  1. Gül suyu bende almak istiyorum memnun musunuz? :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bebak çok kullandim ve memnundum canim.

    YanıtlaSil
  3. Bebak harika bir marka tavsiye ederim, bu arada bloğunu takipdeyim bende bekelrim :)

    YanıtlaSil