2 Şubat 2016 Salı

L'oreal Elseve Extraordinary Oil - Mucizevi Yağ



                                
 L'oreal Elseve Extraordinary Oil - Mucizevi Yağ


Hepinize merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere saç bakımımın olmazsa olmazı bir üründen bahsedeceğim.Hepinizin en az bir kere kullanmışlığı ya da adını duymuşluğu mutlaka vardır.Benim de 1 senedir aralıksız kullandığım tek ürün olur kendisi. Hatta o kadar bayılıyorum ki 2.kutusuna geçtim bile.

Saçlarıma yaklaşık 1-2 hafta önce ombre yaptırdım dolayısıyla saç uçlarım şu an tam anlamıyla 'kazık gibi'.Duştan sonra hafif nemli saçlarımı ikiye ayırıp 1er,2şer pompa elime alıp uyguluyorum.Diplere değil kesinlikle saç uçlarına doğru.

* Uygulandığı kısımları yumuşacık yapıyor.
* Doğal bir parlaklık veriyor.
* Kuru saç üzerine uyguladığımda saçlarımdaki elektriklenme ve kabarmayı makul miktar da engelliyor.(Adı mucizevi olsa da fazla mucize beklememek gerek :) )
* Yağ gibi değil de su gibi bir formu var.Tabi buna kanıp bol keseden özellikle de saç diplerine kesinlikle sürmemek gerek.Bir keresinde elektriklenen saç diplerime birazCIK fazla sürmüş olacağım ki saçımı inanılmaz ağırlaştırdı.
* Fön sonrası şeklini muhafaza etmesi için de kuru saçlarıma uyguluyorum.

Uzun lafın kısası indirimden 10-15 TL arası bir fiyata almıştım şu an net hatırlayamıyorum.Hem uygun fiyatlı hem inanılmaz bereketli bir ürün.Alınmaması için hiçbir sebep göremiyorum.Pantene markasının da buna benzer bir yağı varmış sanırım.Bir de onu denemek istiyorum sırf meraktan.Belki belli bir süreliğine pabucunu dama atabilirim.

Siz ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında?

2 yorum: