6 Şubat 2016 Cumartesi

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi


Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi

Hepinize merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere bir göz makyaj temizlejicisinden bahsetmek istiyorum.Alalı ne kadar zaman olduğunu hatırlayamasam da gördüğünüz gibi bitmesine az kaldı.
Seveni çok.Övgüleri hak ediyor mu?Evet.Cidden gözdeki makyajı oldukça iyi temizliyor.Fakat ben yine de bir daha almayı düşünmüyorum.

* Öncelikle iki fazlı olduğu için ne kadar çalkarsam çalkalayım birbirlerine karışmıyor,karışsa bile hemencecik ayrışıyor.

* Göz makyajımı temizlediğimde göz kapaklarımda yağlı bir his bırakıyor(ve evet ben bundan nefret ediyorum)

* Göz makyajını fazla uğraştırmadan,tahriş etmeden temizliyor.

* Fiyatı 10-15 TL arası diye hatırlıyorum ve uygun olduğunu düşünüyorum.

Bana kalırsa Loreal'in Çift Etkili Göz Makyaj Temizlejicisi cidden bu üründen çok daha iyi.Sevgililer Günü indirimin de bir tane alıp yedeklemeyi düşünüyorum.Tabiki bunu da bitene kadar kullanacağım.

Sizin bu ürün hakkındaki fikirleriniz neler?
Yorum bırakmayı unutmayın lütfen.



12 yorum:

  1. Bende kullandım bundan. Yaşadığın sorun kapak tasarımından diye düşünüyorum ürünü çalkalayıp açana kadar baya süre geçiyor ve fazlar birbirinden ayrılıyor. Buna çok sinir olmuştum bu yüzden tekrar almadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da aynen olabilir.
      Bilmiyorum performansı iyi olsa da sevemedim pek.Ben de alacağımı sanmıyorum :)

      Sil
  2. Merhaba :) bu ürünü denemedim ama yves rocher' nin çift fazlı göz makyaj temizleyicisini önerebilirim. Sevgilerr *,*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim de yakalarsam denemek de fayda var :)

      Sil
  3. Merhaba :) Bende bu markanın köpük yüz temizleyicisini kullanmıştım bir de bunu denemek lazım...Blogunu takipteyim canm bende beklerim.


    Sevgiler *-* http://gozdecngz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpük temizleyicisini duymuştum oradaki görevli tavsiye etmişti ama nedense denemedim onu da denemek gerek.

      Blogunuzu takibe aldım,sevgiler :)

      Sil
  4. Çift fazlı ürünleri pek sevmiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlemeleri iyi ama ben de pek sevemedim.Yağlı his ve çalkalayıp birbirine karıştırmaya çalışmak sinir ediyor beni de :)

      Sil
  5. Loreal'in Göz Makyaj Temizlejicisini bende severek kullanıyorum, iyi temizliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum.Favori göz makyaj temizleyicim :)

      Sil
  6. Loreal bence de nivea dan daha kaliteli:::::)

    YanıtlaSil